Veelgestelde vragen over onze kantoorkasten
Bij het inrichten van een kantoor is kwaliteit en efficiëntie natuurlijk van belang. Dat hierover vragen ontstaan is dan ook niet meer dan normaal. Hieronder beantwoorden we een paar veelgestelde vragen over onze kantoorkasten.
Wat zijn de kosten voor een kantoorkast?
BUUR staat voor lokaal Nederlands vakmanschap. Zonder concessies te doen op duurzaamheid, gemak en leversnelheid. We vinden het dan ook normaal om niet voor de goedkoopste, maar juist voor de beste optie te gaan. Hierdoor kunnen we de kwaliteit van onze kantoorkasten garanderen. De prijzen van onze kantoorkasten verschillen per kast en uitvoering. Bekijk de BUUR app voor actuele productinformatie en prijzen.
Waar zijn BUUR’s kantoorkasten te kopen?
Onze kantoorkasten zijn in heel Nederland (en daarbuiten) te koop via geselecteerde partners. Kennismaken met de meubelen van BUUR kan op afspraak met een partner in onze showroom in Breda, maar ook op locatie. Wil je onze kantoorkasten in het assortiment opnemen? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Wat is de levertermijn?
Het volledige assortiment van BUUR is uit voorraad leverbaar. Zo kunnen we volledige projectinrichtingen binnen 10 werkdagen leveren. Hierdoor kan ieder kantoor snel en efficiënt ingericht worden.